top of page
azyl.png

Azyl Sawantów

Osiadłem w niewielkiej posiadłości, której ciepło i cisza są niczym balsam dla zmęczonego umysłu. Tutaj, z dala od nienazwanej grozy, mogę w końcu zaznać odrobiny spokoju

– Wpis z pamiętnika Tropiciela Plag

Zapomniana willa, posępnie stara, ale w niezrozumiały sposób przyciągająca swą aurą i nieuchwytnym dla wielu ludzi majestatem. Fasada zdobiona misternie wykonanymi płaskorzeźbami, wysokie, wąskie okna, wiekowe mury pokryte bluszczem, kolumny na tarasie i wreszcie zaniedbany nieco ogród okalający całą posiadłość. To klasyczny obraz Azylu Sawantów, podręcznikowa wręcz wizja domu adeptów, ich schronienia i miejsca w którym przygotowują się do kolejnych wypraw. 


Obraz ten stanowi jednak tylko uproszczony model i umowną wizję. Azyl należy przede wszystkim rozpatrywać z punktu widzenia funkcjonalnego. To czy rzeczywiście będzie to stara posiadłość czy może wynajęte mieszkanie w czynszówce w mieście, a może odziedziczony dom gdzieś na przedmieściach czy może zespół powozów zawierających w sobie całe niezbędne wyposażenia sawantów, to wszystko leży w gestii Graczy i Mistrza Gry.

 

Pewne cechy Azylu powinny jednak pozostać niezmienne. Azyl to jednocześnie schronienie, lecznica i zbrojownia. To tutaj sawanci mogą odzyskać siły między kolejnymi wyprawami, opatrzyć swoje rany, przygotować medykamenty, a w razie potrzeby pozyskać też narzędzia niezbędne do walki z abominacjami.

background_1.png

Plan Posiadłości

azzyl_1.png
azzyl_2.png
bak_edited.jpg
aktywnosci w azylu.png

KARHORRA HORROR RPG

Symbol Karhorry, ośmioramienna gwiazda, wewnątrz której znajduje się czerwone oko. Spod gwiazdy wystają skrzydła ćmy.
Symbol Karhorry, ośmioramienna gwiazda, wewnątrz której znajduje się czerwone oko. Spod gwiazdy wystają skrzydła ćmy.
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
bottom of page